بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


علیرضا واحدی نیکبخت در آستانه بازگشت به استقلال !

 اپلود عکس

علیرضا واحدی نیکبخت درباره بحث حضور دوباره در استقلال گفت:«صحبت هایی در این باره شده است اما هنوز چیزی مشخص نیست؛ می خواهم با قدرت به فوتبال برگردم پس چه بهتر این بازگشت همراه تیم بزرگی مثل استقلال باشد.»
نیکبخت درباره اینکه اگر سال 85 بود باز هم پیشنهاد پرسپولیس را قبول می کرد یا خیر، تاکید کرد: «نمی خواهم درباره این موضوع اظهارنظری کنم. گذشته ها گذشته و دیگر به آن فکر نمی کنم. فقط این را می دانم اگر آن زمان بود پیشنهاد اتلتیکو را می پذیرفتم و حتی اگر این تیم 50 دلار هم به من می داد به اسپانیا می رفتم.»

تحلیل:روزی که از استقلال جداشد خیلی ها همانند فرهاد مجیدی امروز وی را دوست داشتند.چون در استادیوم اشکهای جاری شده و دلهای شکسته هواداران بسیاری را از نزدیک دیدم ،به شخصه به دلیل آنکه یاد آن روزها میافتم و دلداری های که به هواداران و دوستداران نیکبخت می دادم،دوست ندارم  دوباره پیراهن مقدس استقلال را بر تن بکند.اما چون ممکن است با آمدن به استقلال یکی دو سال آخر فوتبالش را به خوبی سپری کند و احتمال دارد که همانند فرهاد مجیدی که در سن 31،32 سالگی تازه به اوج یختگی و درخشش فوتبالی خود برسه،فقط برای کمک کردن به خودش و احیانا تیم ملی ایران به تصمیم سرمربی تیمم احترام میگذارم.



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت1:49---28 مهر 1391
خدا همه اموات را مورد رحمت و مغرفرت خود قرار دهد.

پویا زرندی
ساعت18:56---19 مهر 1391
نیکبخت به لحاظ فنی و دارا بودن بار کاریزماتیک میتوانست در استقلال و یا حتی پرسپولیس به یک چهره فراموش نشدنی تبدیل بشه که چوب اشتباهانش رو خورد.شاید نیکبخت نمونه کامل یک فوتبالیست تازه به دوران رسیده باشه که از مشهد به جذابیت هابی تهران رسید و غرق در آن شد و |آینده فوتبالی خود را تباه کرد.اگر قلعه نوعی واقعا تصمیم به همچین کاری داشته باشه فقط و فقط بحث معرفتیه وگرنه بعید میدونم نیکبخت بتونه به اون ستاره محبوب سکوها بدل بشه
پاسخ:موافقم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,نیکبخت واحدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com